SEABUCKTHORN


Apa kata duta : Dato Sheikh Muszaphar Shukor

Jangan lupa 'Like'

JANGAN LUPA 'LIKE' PAGE FB SAYA..TQ.
https://www.facebook.com/BeutskinSneTopMobileAndAgentMalaysia

'KLIK' DISINI ...UNTUK MELIHAT VIDEO TESTIMONI2 PENYAKIT YANG KRONIK

Tuesday, June 2, 2009

Berat Dari 70kg ke 61kg Selama 3 Bulan (Ana S Alam)

Produk Utama SNE, Amberine dan Excel Tea.
Produk tambahan Artecardy dan Beutskin.

Pengalaman saya!

Sudah banyak produk dekat luar yang pernah saya makan termasuk produk produk dari syarikat jualan langsung yang terkenal juga, memang tak di nafikan ada juga yang berkesan tapi bila berhenti badan naik balik dan paling penting sambil kita makan produk tu kita terpaksa berperang dengan selera makan bertambah… pi mai pi mai tang tu la jugak betul tak?

Ada kawan-kawan juga sanggup pergi jumpa doctor ada pula pergi slimming ctr. Berhabis beribu-ribu lepas tu naik balik…Yang pergi jumpa doctor bila dalam treatment tu….masing-masing macam orang sakit sebab khasiat dalam badan dah berkurangan dan ada dadah yang di benarkan kata doctor tapi tak apa lah, apa-apa aje…lah….

Sudah lama saya mencari produk yang berkesan berkhasiat dan sihat!
Sekarang saya sudah jumpa! Saya amat bersyukur! Kongsep baru menggurangkan berat badan dan pembentukan tubuh langsing dan cantik!

Disni saya suka nak kongsi pengalaman saya selepas makan produk ini…dua minggu pertama berat badan saya dah turun 2 kilo…badan tak letih pun…buang air kecil kerap dan dan nampak warnanya kuning agak keruh…dua minggu selepas itu pembakaran lemak bermula!!!..dalam perut, bawah kulit dan di mana lemak banyak…terasa agak suam2 panas..sebentar ada dan sebentar tak ada…dalam tiga bulan saya makan…berat badan saya dari 70kg turun ke 61kg. Saya suka berat badan saya sekarang. Cuma saya nak turun kan 3 ~ 4 kg lagi…lepas tu...nak maintain.. senang!
Jom kekawan...jangan tak cuba....

No comments:

Post a Comment


“Barang siapa bersyukur, maka niscaya akan Ku tambah nikmat-Ku padamu... " (Surah Ibrahim, Ayat : 7).

Sila Klik - Pengetahuan Produk.



DOA PENYEMBUH...!