SEABUCKTHORN


Apa kata duta : Dato Sheikh Muszaphar Shukor

Jangan lupa 'Like'

JANGAN LUPA 'LIKE' PAGE FB SAYA..TQ.
https://www.facebook.com/BeutskinSneTopMobileAndAgentMalaysia

'KLIK' DISINI ...UNTUK MELIHAT VIDEO TESTIMONI2 PENYAKIT YANG KRONIK

Wednesday, May 27, 2009

TIRU MACAM SAYA....

Testimoni saya....

Ada sorang kawan lama ceritakan mengenai produk ini...pada mula nya saya agak keberatan nak mengambilnya, maklum...dah lama makan makanan tambahan yang lain dari umur saya 26 tahun lagi...hampir semua jenis saya ambil...sebab itu saya tetap nampak sihat dan bertenaga...ada kawan-kawan yang tak percaya umur saya sekarang.. 40++..ups!!

Yang membuatkan saya tertarik dengan produk ini saya terbaca testimoni, mengenai barah payudara...ada yang boleh sembuh..dan terkawal. Bermacam2 lagi penyakit boleh sembuh terutama sakit diabetic yang kritikal. Dalam nampak sihat dan bertenaga tu...saya mengalami masaalah ada ketulan di bawah payudara saya yang mana amat menakutkan saya...dan arthritis.. lutut saya berdenyut2 bila duduk sembahyang dan berjalan jauh….sangat menyiksakan...sehingga doktor pernah beri suntikan, masukkan ubat.. dalam lutut saya untuk menghilangkan kesakitan..tapi sekejab sahaja...saya cuba ambil lebih makanan tambahan dan ubat doktor ..tapi hilang nya sementara sahaja doktor kata tak mungkin sembuh! sedihnya...adakah saya akan menderita selamanya…?

Oleh kerana hendak menjaga hati kawan... saya cuba juga produk SNE Kapsul ini...alangkah terkejutnya saya, ketulan dekat payudara saya itu dah mula lembut..dan mengecil..doktor setelah sebulan saya mengambilnya doktor pun hairan dan bertanya apa saya makan? ...yang best, sakit lutut saya tanpa disedari telah hilang...dan tidak rasa sakit lagi walau pun berjalan jauh... kulit muka saya bertambah halus, cerah dan kemerah2an. SNE kapsul juga boleh membentuk semula tubuh badan jadi lebih cantik dan menawan....sungguh2 menakjubkan.. !!!

Saya rasa bertambah sihat dan bertenaga…lagi lama saya mengambil SNE Kapsul ini kulit saya bertambah pejal dan halus! Mata menjadi lebih terang. Ramai kawan2 menyedarinya dan menegur..! Tak perlu susah menelan banyak2 jenis pil lagi….ramai juga kawan2 sudah mencuba….mereka amat gembira Saya akan terus mengambilnya…sebab kalau untuk kulit muka ia lebih baik dari yang pernah mengambil suntikan vitamin c…!.

No comments:

Post a Comment


“Barang siapa bersyukur, maka niscaya akan Ku tambah nikmat-Ku padamu... " (Surah Ibrahim, Ayat : 7).

Sila Klik - Pengetahuan Produk.



DOA PENYEMBUH...!